one outfit, two jackets // Ocie Elliott - I Got You, Honey




W ostatnim czasie na moim blogu pojawiały się najczęściej streetwear'owe stylizacje, a dziś wracam do Was w bardziej rock'owym, grunge'owym klimacie, w którym czuję się równie dobrze, a którego ostatnio u mnie zabrakło. Fioletowe spodnie w kratkę połączyłam z białym t-shirtem zespołu Metallica, do tego czarne botki i kapelusz. Natomiast dylematem dzisiejszej sesji było dobranie do tego outfitu odpowiedniej kurteczki, zastanawiałam się nad czarną ramoneską i jeansową kataną, a że jestem osobą niezdecydowaną, to do ostatniego momentu nie wiedziałam co wybrać, więc zdecydowałam, że zrobię zdjęcia w dwóch kurtkach. 
Co sądzicie, która z kurtek pasuje bardziej do tego looku?




























(hat, black jacket, t-shirt, rings - H&M, shoes, socks - amazon.de, denim jacket - pimkie, eyewear - shein)

Komentarze

  1. genialny outfit ! idealnie pasuje do Twojej urody <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje super, typowo rockowe! Bardzo do Ciebie pasują, ale w skórze sztos!

    OdpowiedzUsuń
  3. O PANI! Też bym miała dylemat, bo i jeansowa katana i ramonka świetnie tutaj pasują! Ale ale skąd masz te świetne portki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana portki są już mega stare i nie mam pojęcia skąd je mam! przeszukałam dziś całą szafę w poszukiwaniu ich :D

      Usuń
  4. Kurtka jak najbardziej w moim stylu.
    Chciałabym dodać Twojego bloga do obserwowanych ale nie widzę u Ciebie typowej zakładki "Obserwatorzy", może przeoczyłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakładka jest na głównej stronie, po prawej na górze :) dziękuję <3

      Usuń
    2. Masz tam obserwowanie poprzez kręgi G+, to jest zupełnie co innego niż typowe zakładki na blogach "Obserwatorzy" ale dołączyłam w G+ :)

      Usuń
  5. Amazing look, Dear!
    I`m your new subscriber!
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu wpadły mi w oko Twoje spodnie! ostatnio szukam czegoś fioletowego dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardziej kurtka jeansowa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladasz, cudownie tatuaze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalnie wyglądasz ;*
    moim zdaniem stylizacja w obu kurtkach super wygląda
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Well put together photo shoot, really enjoyed the extra treat listening to the music in the background, Makes for a Nice Cloths Designers Blog, Well Done, 5 of 5... Peace..
















    OdpowiedzUsuń
  11. Love the look ! Love it!
    Check out my blog too - http://bernadeta200.blogspot.lt/2018/04/eco-friendly-toothbrush.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz