Zaful review // Mura Masa - Miss You

Cześć!

W dzisiejszym poście trochę o kolejnej przesyłce, którą otrzymałam z Zaful.com. We wcześniejszych postach wspominałam, że nawiązałam współpracę z tym sklepem i z każdą kolejną paczką od ZAFUL, jestem coraz bardziej zadowolona!
Jesień coraz bliżej, dni stają się chłodniejsze, a pogoda zmienna, dlatego wybierając kolejną rzecz ze sklepu zdecydowałam się, na odpowiednią na tę porę roku, kolejną już w mojej szafie, narzutkę z frędzlami, a jak już wiadomo - uwielbiam frędzle! 
Współpracując z Zaful.com  mamy stały kontakt mailowy z obsługą klienta, także w razie jakichś pytań itp., możemy śmiało zwrócić się po poradę do nich i zazwyczaj w ciągu kilku godzin otrzymamy maila z odpowiedzią. 
Po okołu 2 tygodniach po wybraniu sobie odpowiedniej rzeczy, otrzymałam paczkę z moją różową narzutką. Muszę przyznać, że byłam w szoku, bo nie spodziewałam się aż tak dobrej jakości ubrań! Od razu się w niej zakochałam! Narzutka jest wykonana z grubszego, mega miękkiego i przyjemnego materiału, ma świetny krój, jest wygodna i wygląda przepięknie - idealna na szarą, smutną jesień!:)

Zainteresowanych asortymentem sklepu zapraszam serdecznie na ich oficjalny:

INSTAGRAM - HERE
FANPAGE - HERE
PINTEREST - HERE

oraz




Miłej soboty !











  






















(top - h&m, coat - HERE, shoes - amazon.de, bag - tally weijl)

Komentarze

Prześlij komentarz